HTML

mote

Friss topikok

  • erendir: Valahogy én is így érzek mostanában... Fura, hogy amikor társaságban vagyok, meg jópofizni kéne a ... (2013.12.27. 02:12)
  • mote: Szia! Köszi.:) Hát ez kicsit bonyolultabb dolog...meglássuk mit hoz a sors. :) (2013.10.21. 22:39)
  • essence032: Hát, pedig nekem a Lidlből van darált mandulám. :P :D Karácsony előtt meg után jó sokáig... (2012.03.15. 01:04)
  • domino007: boldog blogszülinapot :) (2012.02.10. 20:27)
  • mote: :D reméljük (2011.01.05. 19:54)

Címkék

2013.07.09. 15:10 Dylan77

Nem is emlékeztem rá h írtam az új melómról. De akkor ez már letudva. Több mint 1 hónapja dolgozom ott, de most sajnos beütött a kraft, mert már minden túl tökéletes volt, kellett valami ami kiábrándít.....  Egyik hétvégén meghúztam a derkamat, és immáron második hete vagyok betegszabin... Ami para, mert próbaidőben az ember ilyet nem nagyon tehet meg, mert kiteszik a szűrét. Kérdezgettem barátokat mit gondolnak, nagyobb részük drukkol és azt mondja hogy ha a főnökben van egy kis együttérzés és emberiesség akkor nem tesz utcára. Bár én felajánlottam neki hogy szívesen dolgoznék itthonról. Ez a mai napig is húzódik, nem nagyon akar ebben közreműködni úgy tűnik vagy csak kisebb dolga is nagyobb annál jelenleg h velem foglalkozzon, bár ez jó is lehet, mert akkor a kirúgásomról sem elmélkedik. Nagyon remélem... De amúgyis mindenki azzal jön h az egészségem a legfontosabb és inkább azzal törődjek. Ami talán jó hír hogy úgy érzem mintha javulna a dolog, amióta elkezdtem szedni a brutál gyógyszereket, sőt még egy kedves ismerősünk által rám rajzlgatott 5 zöld vonalka is támogat. 
Amúgy meg elég jól alakulna az életem, hétvégéket párommal töltöm a balcsin, és az utóbbi időszakban elég jól megvagyunk. Olyan idillli a kapcsolatunk jelen állás szerint. 
 Próbálok arra hajazni h minél több dolgot osszon meg velem és meséljeeeeen, mert nem tesz jót neki egyrészt ha magába zárja a dolgait, másrészt szeretném én is tudni h mi van vele és a csajos dolgait is nyugodtan elmesélhesse anélkül h hisztit csapnék. Amit azért nem könnyű megállni.
Az idő is tetszetős nekem. EZ a tökéletes nyár nekem. Nem 40 fok van csak 30 körül, némi felhő, Balcsinál gyors időjárásváltakozások. Hirtelen szél, sötét felhők, villámok, nyári szápor napsütés. Imádom :) A kertben teremnek a finom zöldségek, hátul bőszen bégetnek a báránykák, a kakasok kukorékolnak. Biztos csak a gyógyulási folyamat által előszökött boldogság beszél belőlem. 
 Mikor írtam legutóbb happy bejegyzést? ugye?
No mindját kész a kaja. Rántott cukkiniiii 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://mote.blog.hu/api/trackback/id/tr616346429

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása