HTML

mote

Friss topikok

  • erendir: Valahogy én is így érzek mostanában... Fura, hogy amikor társaságban vagyok, meg jópofizni kéne a ... (2013.12.27. 02:12)
  • mote: Szia! Köszi.:) Hát ez kicsit bonyolultabb dolog...meglássuk mit hoz a sors. :) (2013.10.21. 22:39)
  • essence032: Hát, pedig nekem a Lidlből van darált mandulám. :P :D Karácsony előtt meg után jó sokáig... (2012.03.15. 01:04)
  • domino007: boldog blogszülinapot :) (2012.02.10. 20:27)
  • mote: :D reméljük (2011.01.05. 19:54)

Címkék

2014.01.12. 23:07 Dylan77

Megvolt a nagy szemműtét. Minden rendben zajlott, nem éreztem semmi fájdalmat a műtét közben, bár azért kellemetlen volt ahogy kaiprgálják az ember szemét. Nyugtatót azt kaptam mert elkellett. Bár a párom ugyan ott volt velem, de kb mintha ott se lett volna..... Fura mostanában. A nagy fájdalomra műtét utáni második napon kellett volna számítanom de abszolút eliselhető volt az egész. Azóta kontrolon is voltam, mindent rendben találtak. így javulnom kéne már szépen lassan de a látásom még korán sem kielégítő.

Műtét után vagyok 5 nappal. És elég szar érzés kerített a hatalmába. Azon kívül h a látásomon még van mit csiszolni, illetve van még hova gyógyulnia, a remélt önbizalom és boldogság helyett leginkább a kétségbeesettség és a kisebbségi komplexus az ami hatalmába kerített. Vmiért úgy érzem h most minden ellenem van... Főnököm sem ír vissza arra, amit írtam neki hogy mikor tudok munkába menni. Mondjuk egy "ok" vagy "rendben" az jó lenne... És még mielőtt vki elkezdené: igen írtam neki, nem hívtam fel mert egyrészt én kártyás vagyok és sokba kerül, másrészt sosem tudni h épp külföldön van-e vagy sem. Harmadrészt meg ugyanolyan korú mint én, a modern technika világában él és eddig is így kommunikáltunk egymással az elmúlt fél év során. No meg arról ne is beszéljünk ha ha mérges is lenne rám, se értem miért, mert már októberben beszéltem vele az Ő beleegyezését kérve h ekkor legyen a műtétem. Szal egy szava sem lehet. 
Aztán a másik ami miatt kivagyok h M bnőm alig 1 éves kapcsolatával úgy gondolja hogy ha az ő párja Tokióba akar menni 3 évre akkor hát miért ne menjenek ki mindketten ott élni csak úgy hirtelen? Nagyon jó lesz. Látogatni nem fogom tudni mert kicsit költséges, az ott állandóan zajló természeti kataszrófákról nem is beszélve. Szal repdesek... a pasi se túl szimpi nekem de ez meg aztán végképp betett.
Ezen felül kiderült 1-2 füllentése páromnak....amit nem tudok mire vélni.....és akármennyire próbálok vele beszélni ezekről, meg hogy igazat mondjunk egymásnak mert ez lenne az alap, Ő mindig titkos utakon jár. Ami ha a teljesen igazságot tudnám lehet h nem is lenne vészes dolog, de ahogy utólag megtudom és háttérszotri sincs hozzá úgy elég gáz. 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://mote.blog.hu/api/trackback/id/tr406346393

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása