HTML

mote

Friss topikok

  • erendir: Valahogy én is így érzek mostanában... Fura, hogy amikor társaságban vagyok, meg jópofizni kéne a ... (2013.12.27. 02:12)
  • mote: Szia! Köszi.:) Hát ez kicsit bonyolultabb dolog...meglássuk mit hoz a sors. :) (2013.10.21. 22:39)
  • essence032: Hát, pedig nekem a Lidlből van darált mandulám. :P :D Karácsony előtt meg után jó sokáig... (2012.03.15. 01:04)
  • domino007: boldog blogszülinapot :) (2012.02.10. 20:27)
  • mote: :D reméljük (2011.01.05. 19:54)

Címkék

2013.04.05. 01:45 Dylan77

Megint régen írtam, és megint elégedetlenkedni fogok....
Mostanában kicsit furán alakulnak a dolgok körülöttem. Aggodalmaskodok folyton h jól működik-e a kapcsolatom a párommal aztán belefolyok a bnőim szerelmi gondjainak megvitatásába. Közbe próbálnék munkát keresni és emellett itthon is helyt állni, visszafogni a hirtelen dühbe gurulós viselkedésemet, nomeg a kicsit távolabbi barátokal való kapcsolatot is próbálnám ápolni. Több- kevesebb sikerrel.
Bnőimnek most tudom h nagy szükségük van rám, mivel most ők azt élk át, amit én pár évvel ezelőtt és kicsit reálisabban látom a dolgokat, próbálok tanácsokat adni, de őszintén sajnálom őket. Amin én keresztülmentem azt nem kívánom senkinek sem.
Munkakeresésbe most megint kicsit pihizek, bár nyitott szemmel járok és látogatok oldalakat. Egy egész jónak ígérkező melóba is volt szerencsém egész ügyesen helyt állni, de oda sem sikerült bekerülnöm...Bár ez nem érintett mélyen, mert igazi csoda lett volna ha én lettem volna a nyerő. Viszont egy pár héttel ezelőtti visszautasítása miatt eléggé magamba zuhantam.
Haverokkal összehoztunk egy talit, csak a szűkebb körben, amit régebben nagyon imádtam. De egyre inkább azt veszem észre h megváltoztunk... Annyira vártam ezt, hogy végre találkozzunk mert h ők tényleg azok akik megértenek engem és aiktől tényleg nem kapom a savat...erre a mai találkozás végig aról szólt h én milyen vagyok h nem iszom és ennek a különböző cifrázásai és nem képesek felfogni h én miért nem vagyok hajlandó mostanában sokat inni (sőt kitalálják h én sose iittam soha semmit) pedig meg is van az okom h miért, amit nem h felfognának áhh... Jó, azt hozzá kell tenni, hogy volt már bennük jóóó adag alkohol, de nekem rohadt szarul esett, h esélyt se adnak annak hogy megtapasztalják h én alkohol nélkül is nagyon jó társaság vagyok, csak azt nézik h a pohárba még mindig van és bezzeg ők már mittomén hanyadik körnél járnak. Úgy felhúztam magam h fogtam magam és eljöttem egyéb indokra hivatkozva. Párom viszont keresett aminek örültem... Meg annak is hogy egy olasz sráccal összeismerkedtem hazafelé. :) Bár kicsit kusza volt amit mesélt, meg ellentmondásosnak tűnt, de jól esett a lelkemnek a nap végére.
Párommal végülis jól megvagyunk, de mindketten nagyon érzékenyek vagyunk az időjárásra és elég sok betegségen is átmentünk az utóbbi időben. így nyűgösek vagyunk meg depisek.
Elkezdtem némi kreatív dolgot is művelni, de most nem a sütésben és főzésben élem ki magam, hanem nekiálltam én is ékszer és kiegészítő készéítések de nem holni egyszerűbb gyöngyözésbe vetettem magam. Egyedi elképzeléseim vannak. Ha már boltira nem futtya, teremtek én magamnak itthon. Fel is röhögtem ma magamba hogy vettem vagy 4 féle szalagot, különböző méretekben és fizetem érte 50 ft-ot
de ügyes vagyok.

Palántázás is megkezdődött, de ki még ne meek ültetni semmit se szabadföldbe, mert széjjel fagynának a magocskák.

Motsanában elég érzékeny vagyok és eléggé ráálltam a negatív életszemléletre. Mindenkiben minden apró reakcót megfigyelve ellenségeskedést vélek felfedezni....

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://mote.blog.hu/api/trackback/id/tr536346443

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása