HTML

mote

Friss topikok

  • erendir: Valahogy én is így érzek mostanában... Fura, hogy amikor társaságban vagyok, meg jópofizni kéne a ... (2013.12.27. 02:12)
  • mote: Szia! Köszi.:) Hát ez kicsit bonyolultabb dolog...meglássuk mit hoz a sors. :) (2013.10.21. 22:39)
  • essence032: Hát, pedig nekem a Lidlből van darált mandulám. :P :D Karácsony előtt meg után jó sokáig... (2012.03.15. 01:04)
  • domino007: boldog blogszülinapot :) (2012.02.10. 20:27)
  • mote: :D reméljük (2011.01.05. 19:54)

Címkék

2012.10.08. 20:43 Dylan77

Meg is feledkeztem róla hogy van blogom. 

Párkapcoslat ügyileg a helyzet mondhatni egyre jobb, több éjszakát vagyok nála mint itthon. Sőt az a tervünk h ha miénk lesz a nyaraló amit szeretnénk, akkor télen-nyáron együtt leszünk majd lent, ami végülis tök jó lenne, mert már tényleg vmilyen szinten együtt élnénk ott lent. Tehetnék-veheték, csinálhatnám azt amit akarok, és minden olyan idilli lenne. Csak vmi munkát kéne már szerezni.  Azt hittem legutóbbi állásinterjúm jól sierült, elég sok esélyt adtam magamnak az elmondottakból ítélve de már egy hét telt el és még semmi választ nem kaptam.  Bár nem mondták h mikor fognak jelentkezni és azt sem h mikor indul el ez a lehetőség. Ezt elfelejtettem megkérdezni..  Lehet itt buktam el már az egészet? 

Kissé ingerülten telnek a napjaim..hangulatingadozások elég szépen jelen vannak... ez van 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://mote.blog.hu/api/trackback/id/tr796346469

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása