HTML

mote

Friss topikok

  • erendir: Valahogy én is így érzek mostanában... Fura, hogy amikor társaságban vagyok, meg jópofizni kéne a ... (2013.12.27. 02:12)
  • mote: Szia! Köszi.:) Hát ez kicsit bonyolultabb dolog...meglássuk mit hoz a sors. :) (2013.10.21. 22:39)
  • essence032: Hát, pedig nekem a Lidlből van darált mandulám. :P :D Karácsony előtt meg után jó sokáig... (2012.03.15. 01:04)
  • domino007: boldog blogszülinapot :) (2012.02.10. 20:27)
  • mote: :D reméljük (2011.01.05. 19:54)

Címkék

2013.10.21. 23:05 Dylan77

HUhh gyorsan végigfutottam a blogot hogy miket írtam B-ről.. HÁááát nem igazán a jó oldalát hangoztattam.... Tisztára meg vagyok zakkanva, de annyira h mostananában már arról a jövőről ábrándozok amiben Ő szerepel párom helyett. Megint kezd túl sok lenni ez az agytorna,mert már kezd elegem lenni a saját gondolataimtól is annyira sok és annyira ismétlődő. Amúgy...írtam neki... De sztem nem fog válaszolni, nem mintha olyan levél lenne amire válaszolni kell. A gáz az, hogy amilyen "mázlis" vagyok (bár számításba vettem ezt a lehetőséget is) vszeg szabadságol és lehet kirándulgat éppen vhol máshol. Mert a fb-ját nem látogatta... Asszem itt az ideje hogy nagyon alaposan lefoglaljam magam és visszatérjek a normál kerékvágásba mert megint tudom mi lesz a vége, és abból kikecmeregni nem kevés idő.... 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://mote.blog.hu/api/trackback/id/tr526346415

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása