HTML

mote

Friss topikok

  • erendir: Valahogy én is így érzek mostanában... Fura, hogy amikor társaságban vagyok, meg jópofizni kéne a ... (2013.12.27. 02:12)
  • mote: Szia! Köszi.:) Hát ez kicsit bonyolultabb dolog...meglássuk mit hoz a sors. :) (2013.10.21. 22:39)
  • essence032: Hát, pedig nekem a Lidlből van darált mandulám. :P :D Karácsony előtt meg után jó sokáig... (2012.03.15. 01:04)
  • domino007: boldog blogszülinapot :) (2012.02.10. 20:27)
  • mote: :D reméljük (2011.01.05. 19:54)

Címkék

2013.12.23. 23:49 Dylan77

Kikészültem ebbe a karácsonyi készülődésbe és még mindig van egy rakat melóm vele... Mindig annyi minden jópofát találok, hogy muszáj megcsinálnom egyszerűen. Főleg, hogy mostanában nagyon kevés időm van sütni-főzni. Idén bevállaltam 3 sütit, 2 fajta kézműves macerás gyerekmeglepit, plusz egy főzőcskét.

A sima ajándékokat viszonylag sikerült hamar lerendeznem de amit páromnak szántam azzal eddig csak a balszerrencse kísér. Rendeltem neki pólót netről, amire 6 munkanapot kellett várni. (itt megjegyezném azért hogy nem lenne gondom azzal, h karácsony miatt több napot kéne várnom arra, h megjöjjön a kívánt csomag, csak attól voltam pipa hogy a szolgáltatásban elvileg benne van, hogy értesítenek, h melyik nap jönnek. Ennek ellenére az utóbbi 4 napban "kézbesítés alatt" szöveg volt látható a nyomkövetésben.) Anyámat végig azzal stresszeltem h tesómmal feltváltva mindenképp legyenek otthon, hogy ha jön a futár akkor sikerüljön átvenni a csomagot mert én ugye dolgozom. Már nekem volt ciki 6 napig ezt kérni, kész röhej volt. És akkor még a futárszolgálat nyomkövetése be is kamuzta, h sikertelen kézbesítés is volt, ami méginkább szemétség, mert hívhattak volna mobilon ha ez megtörténik és átvehettük volna a csomagot. De vszeg ez tényleg kamu volt. Na, aztán megnézem a csomagot és olyan méret volt bennem hogy azt hittem elájulok. Hát vmi női L-es méretet küldtek aminek a mérete közelében sem volt annak amit az oldalon írtak, szal belhéztam is miatta. Arra hivatkoztak hogy hát egyszerre annyi megrendelésük lett, h kénytelenek voltak máshonnan beszerezni a pólót és hát így küldték ki. Aha..... jó. Ez tökjó, csak karácsonyra már nem lesz ajándék ha szépen ki lesz cserélve akkor se.... Akkor felpattantam, és elmásztam a legközelebbi pólónyomtatással foglalkozó standhoz, ahol a vitt képet rá is dolgozták az ott kapott pólóra. Hát a póló minőségétől nem vagyok elájulva.... de még vmi folt is volt rajta. Szóval ki kellett mosni. Ma gondoltam h jó akkor kivasalom, erre még 1 foltot láttam rajta, neki estem kiszedni és a vizes pólóra gondoltam rávasalok, h meggyorsítsam a száradási folyamatot, hát a vasaló hagyott is rajta csodaszép rozsdafoltot. wááááááááááááááááááááááá

Nem vagyok ideges áááááááá..

Holnapi dolgom, hogy becsomagoljam a gyerekek kézműves dolgait, amitől előre félek h megadják magukat a művelet közben.... Tesómék gasztro ajándékát is be kéne csomiznom amit muszáj lesz a spájzban művelnem, mert mindegyik hidegkedvelő dolog. És ezek után ki kell sütnöm két sütit. Király. Fadíszítést meg remélem hogy tesóm és a kölkök megcsinálják mert nekem pihenni sem árt néha...

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://mote.blog.hu/api/trackback/id/tr246346405

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása