HTML

mote

Friss topikok

  • erendir: Valahogy én is így érzek mostanában... Fura, hogy amikor társaságban vagyok, meg jópofizni kéne a ... (2013.12.27. 02:12)
  • mote: Szia! Köszi.:) Hát ez kicsit bonyolultabb dolog...meglássuk mit hoz a sors. :) (2013.10.21. 22:39)
  • essence032: Hát, pedig nekem a Lidlből van darált mandulám. :P :D Karácsony előtt meg után jó sokáig... (2012.03.15. 01:04)
  • domino007: boldog blogszülinapot :) (2012.02.10. 20:27)
  • mote: :D reméljük (2011.01.05. 19:54)

Címkék

2013.02.01. 22:44 Dylan77

De elegem van mindenből....
Mucsaröcsögére kellett menni ma, és jól el is húzódott az egész. Aztán elmegy a busz az orrom előtt. Aztán itthon a gépem szaraxik. Utána kiderül h bnőm megint a hátam mögött találkozott az egyik közös ismerősünkkel, és ezt bezzeg utána közli is hencegve. A párom vidékre ment ma de semmi nem tudok róla mert nem jelzett egész nap, telefonja kikapcs persze. A volt bnője irogatja fb-on hogy 3 helyes pasival iszogat éppen. Hát persze h nyilván nem ő az, mert akkor jól átbaszott engem rendesen. De igazából okom nincs rá h kételkedjek benne, hiszen eddig sem csinált ő semmi ilyet. Komolyan. Agyamra megy amúgyis ez a kibebaszott féltékenykedésem is. Holnap munka persze, akinek írok az szarik bele válaszolni. Az itthoniak az ÉN fogkrémemet használják mint kiderült, már nem első alkalommal. Nagyon örülök... hjaaaaaaaaaaaaaaajmá
legyen már vége ennek a kibaszott napnak Istenem..

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://mote.blog.hu/api/trackback/id/tr86346447

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása