HTML

mote

Friss topikok

  • erendir: Valahogy én is így érzek mostanában... Fura, hogy amikor társaságban vagyok, meg jópofizni kéne a ... (2013.12.27. 02:12)
  • mote: Szia! Köszi.:) Hát ez kicsit bonyolultabb dolog...meglássuk mit hoz a sors. :) (2013.10.21. 22:39)
  • essence032: Hát, pedig nekem a Lidlből van darált mandulám. :P :D Karácsony előtt meg után jó sokáig... (2012.03.15. 01:04)
  • domino007: boldog blogszülinapot :) (2012.02.10. 20:27)
  • mote: :D reméljük (2011.01.05. 19:54)

Címkék

Év eleji bejelentkezés

2015.01.01. 22:05 Dylan77

Év első napja yeaaaah!

Már majdnem teljesen elfelejtettem hogy mi e felhasználónevem meg a linkem a blogomhoz. 
Ahogy az lenne szokott, minden oké és valahogy mégsem.
Hol is kezdjem. Nézzük az eddig írtakkal kapcsolatban mi változott. Nos, az említett amcsi sráccal már nem olyan heves a levelezésünk mint ahogy az az elején ment és mivel előjött a kisebbségi komplexusom így hagytam is h ő erőltesse inkább meg magát h írjon ha egyáltalán még akar. Azok után hogy megegyeztünk abban, hogy köztünk nem lesz semmi sem,( illetve hát ÉN voltam, aki megmondta hogy ennek esélye sincsen) valahogy nem jelentkezik túl sűrűn. De tegnap, szilveszter lévén valahogy olyan ellágyulós szívvel kezdtem neki az éjszakának és elég sok emberkének írtam, kivétel B-nek. Mert neki azért csak nem kéne....nem szoktam meg minek is.

És ha már B. Furcsa megállapítást tettem a hetekben G barátomnak, ugyanis rájöttem, hogy azt hiszem kezdem végérvényesen túltenni magam a srácon. Igaz, hogy még rengetegszer látok hozzá hasonló embert az utcán, de B a képei alapján nem egy hú de vonzó pasi már számomra és ennek nagyon örülök, hogy eljutottam idáig. Bizonyára sokat számít az, hogy semmilyen formában nem kommunikálok vele, de az is, hogy a párommal elég jól megvagyunk. És annyira de annyira élnék már vele külön....jelenleg ez a nagy álmom. Bízom benne, hogy tényleg már csak 1-2 év és teljesül. :)

Na és akkor térjünk rá a rosszra. Aggaszt anyukám állapota, ami az elmúlt 1 évben rohamosan romlott. Nem akarok kitérni rá, hogy milyen formában romlott de nem győzök fegyelmet és türelmet tanulni mellette. Vagyis inkább fogalmazzunk úgy, hogy nem megy. De ő sem képes tenni érte, hogy jobban legyen. Ami egyszerűen röhej!!!!!! És ideges vagyok és feszült vagyok és előjöttek a régi félelmeim és problémáim és megint kezdek visszaszorulni a kis nyitott szabad magabiztosabb életből. Ez az én agy fájdalmam... Egyre több gyerekkori emlék hasít belém és ezáltal totálisan megváltoznak alapvető emlékeim és érzéseim a gyerekkorommal kapcsolatosan. Nem hiába tartok én ott, ahol...

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://mote.blog.hu/api/trackback/id/tr697030135

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása