HTML

mote

Friss topikok

  • erendir: Valahogy én is így érzek mostanában... Fura, hogy amikor társaságban vagyok, meg jópofizni kéne a ... (2013.12.27. 02:12)
  • mote: Szia! Köszi.:) Hát ez kicsit bonyolultabb dolog...meglássuk mit hoz a sors. :) (2013.10.21. 22:39)
  • essence032: Hát, pedig nekem a Lidlből van darált mandulám. :P :D Karácsony előtt meg után jó sokáig... (2012.03.15. 01:04)
  • domino007: boldog blogszülinapot :) (2012.02.10. 20:27)
  • mote: :D reméljük (2011.01.05. 19:54)

Címkék

2014.03.10. 20:17 Dylan77

Múlt héten betegszabin voltam. Nem túlzottan örültem a dolognak abból a szempontból, h még alig kezdődött el az év már másodjára kell hiányoznom a melóból.... Abból a szempontból viszont örültem, h pihizhetek és ha jobban voltam, tudtam végre kreatívkodni is ami mindig feldob. :) Ma volt az első napom a munkahelyemen.... ami nem ment túl könnyen. Vhogy nem éreztem még úgy hogy közösségbe akarnék menni. Próbáltam volna magam minél inkább kivonni a forgalomból, hogy minél kevesebbet kelljen kommunikálnom az emberekkel de ez nálunk elég ritka eset sajnos. Legszívesebben egy kis elszigetelt dobozkába bújtam volna be, ahonnan szívesen dolgoztam is volna csak ne lásson/halljon senki és én se őket. Beszélni meg jópofizni meg méginkább ne kelljen.... Annnnyira jó lett volna. Persze amit adtak feladatot még jó h nagy része kreatív volt amihez nem volt se kedvem se ihletem épp, úgyhogy olyan lett amilyen.... És még el is néztem dolgokat.... Legszívesebben ilyen szörnyen rossz ételt evő nyelvnyújtogatós összehunyorított szemű bleee blee hangon kiadó smiley-t tennék be ide. Ez jellemezte a napomat némi hisztivel. Hazafelé is azt az utat választottam ami alatt minél kevesebb embert kell megtűrnöm magam mellett. Itthon se kellett más csak zsupsz be az ágyikóba betakarózni és nézegetni sorozatokat....remélem holnap előjön vmi szerethetőbb énem is nem csak ez a mások számára különcködően viselkedő kisebbségi komplexusos csendes elszigetelt lány hatás. 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://mote.blog.hu/api/trackback/id/tr296346391

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása