HTML

mote

Friss topikok

  • erendir: Valahogy én is így érzek mostanában... Fura, hogy amikor társaságban vagyok, meg jópofizni kéne a ... (2013.12.27. 02:12)
  • mote: Szia! Köszi.:) Hát ez kicsit bonyolultabb dolog...meglássuk mit hoz a sors. :) (2013.10.21. 22:39)
  • essence032: Hát, pedig nekem a Lidlből van darált mandulám. :P :D Karácsony előtt meg után jó sokáig... (2012.03.15. 01:04)
  • domino007: boldog blogszülinapot :) (2012.02.10. 20:27)
  • mote: :D reméljük (2011.01.05. 19:54)

Címkék

2014.03.25. 22:00 Dylan77

Megint olyan kapd be a ...... kedvem van.
Mostanában ritkán látom a páromat is mert összeegyeztethetetlen programjaink vannak de a rosszabb, hogy most kicsit alábbhagyott a lelkesedés részéről ami a nagy nem találkozások előtt kezdetét vette. És ez nem esik túl jól :(
Arról nem is beszélve hogy már vagy 1 hónapja küzdök ezzel a rohadt hasmenéses-hányós akármicsodával. Hála az égnek a hányás mindig elkerül, de h nem tud ezelmúlni már véglegesen azt nem tudom megérteni. Néha azt hiszem h már jobban vagyok erre nem. Levert vagyok, feszült vagyok, gyenge vagyok miután eszem, a szívem majd kiugrik a helyéről. Utálom már nagyon!!!

Hétvégén voltam kinn R-méknál és végre jóóól éreztem magam feszabadult voltam. Ezért kalandozós kedvemben is voltam összefutottam volna néhány sráccal akit régebben láttam de a sors közbeszólt. Így nem jött össze a projekt. KI tudja mikor fog.. :S
M bnőm meg szakított a pasijával tegnap. Aminek szemét vagyok de örülök. Nagyon sajnálom őt amiatt hogy vége tényleg, és átérzem az érzéseit és iszonyatosan büszke vagyok rá hogy volt ereje megtenni. Tényleg le a kalappal. Másrészt a srác nem volt túl szimpi nekem. Folyton sodorta M-t ide-oda amit ő akart ráeröltette mindig. És fejébevette hogy ő ki akar menni M-mel most 2-3 évre Japánba. Én meg agyfaszt kaptam az ötlettől. Ami méginkább sokkolt az az volt hogy szakítóközeli állapotban voltak már egy ideje de még így se tettek le az ötletről. Mi meg bnők sehogy se tudtuk lebeszélni. Szóval sajnálom őt nagyon, de valahol örülök h nem ezzel a sráccal éli le az életét és nem sodródik általa.
Szal én itthon vagyok most és vígasztalnám őt neten, mert ezt beszéltük meg azután, h a délutáni talit végülis Ő mondta le végleg. Ennek ellenére nincs fent és másik bnőm C sincs ami azt jelenti h ők meg találkoztak. Ami miatt kissé pipa vagyok. C-re amúgyis mert olyan egy önző stílusa van, de ugyanakkor meg olyan sértődékeny is. Neki is a pasi ügyei....ami most van az olyan lehetetlen helyzet ami sosem lesz jobb pedig ő abban reménykedik. De változtatni nem akar. És persze siránkozik hogy ez neki milyen szar és irigykedve beszólogat néha nekünk akiknek van pasijuk. Ha meg én elkezdeném magyarázni hogy de értsd meg, gondold már át ilyen életet akarsz-e akkor meg jön a lebaszás és a több heti-hónapnyi nem beszélés h én mekkora egy szemét vagyok. Szal most besokalltam!!!! Mindenki bekaphatja! Azt ami nincs!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://mote.blog.hu/api/trackback/id/tr886346385

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása