HTML

mote

Friss topikok

  • erendir: Valahogy én is így érzek mostanában... Fura, hogy amikor társaságban vagyok, meg jópofizni kéne a ... (2013.12.27. 02:12)
  • mote: Szia! Köszi.:) Hát ez kicsit bonyolultabb dolog...meglássuk mit hoz a sors. :) (2013.10.21. 22:39)
  • essence032: Hát, pedig nekem a Lidlből van darált mandulám. :P :D Karácsony előtt meg után jó sokáig... (2012.03.15. 01:04)
  • domino007: boldog blogszülinapot :) (2012.02.10. 20:27)
  • mote: :D reméljük (2011.01.05. 19:54)

Címkék

2013.05.07. 23:18 Dylan77

Hajjjjjj

Most olyan melankólikus, álmodozós, emlékekbe merengős és nem itt a földön lebegős világban érzem magam...A minap C bnőmmel való beszélgetésünk alkalmával előkerült csomó minden B-vel kapcsolatos emlékem és annyira jóóóóóó volt. Emléxem amikor együtt táncoltunk egy buli alkalmával. (többis volt) De egy nagyon megmaradt. Egy elég túlfűtött pillanatban voltunk mert a zane is kb azt hozta ki belőlem is meg belőle is. átkarolva egymást szorítotuk a egymást magunkhoz és totál nem ott voltam a tánctéren agyilag, hanem átadtam magam az érzésnek....uhhhhh. Ilyen nagy intenzitású szenvedélyes pillanatok sokszor előfordultak a kapcsolatunkban. Bár eme jó tulajdonsága azért negatív irányban is megjelent... az persze nem vol túl jó. Úúúúgy hiányzik ahogy rámnézett, meg amilyen érzést kihozott belőlem. és nagyon durva számomra de kb most jutottam el odáig hogy kijelenthetem én szerelmes voltam belé anno. De ez nem tudom elhangzott-e valamikor így amíg tartottuk a kapcsolatot....ha mondtam is bármi ilyet azt ő sose tudta komolyan venni.(nem hitte el) Kíváncsi lennék amúgy arra, hogy ha ezt így megírnám neki vmilyen úton-módon, akkor hogy esne neki... Meg arra is kiváncsi vagyok hogy ő hogy álhat jelenleg hozzám... Azért már pár éve együtt van a bnőjével, már nincs az a nagy kötődés köztük az biztos..... És ilyenkor azzal próbálom mindig nyugtatni magam hogy akármekkora hatással volt mindkettőnkre az mi volt, x év múlva már az is csillapodott volna és vesztett volna a varázsából...és lehet ez pont rosszul is jött volna ki így. Mert számomra az a kapcsolat jelenti azt még mindig hogy igen, van valami megmagyarázhatatlan álomszerű, nem a realitás szintjén mozgó valami is az életben. Ha meg ezt elrontottuk volna azzal h együtt vagyunk akkor ez a kis szikra kihúnyt volna és nem tartaná bennem a lelket.... Bár C bnőm azt mondja hogy szerinte kapcsolatonként változik hogy x év után az emberek mennyire eresztenek le érzemileg.... Ajj nem tom most akkoris ebben a minutumban találkoznék vele....és újra átélném azokat a pillanatokat. És újra megdobogtatná a szívem, és újra mosolyoghatnék rá amikor meglátom és csókolhatnám meg őt..... ÚÚÚÚÚÚÚÚgy utálom az idő múlását és a változásokat.

Láttam ma amúgy egy nagyon kis fiatal szerelmes párt az utcán. Szerintem 10 éves körül lehettek, nagyon nem lehettek több. De annyira arik voltak ahogy minden egyes mozdulatuk végén közel került egymáshoz a fejük és pár szájrapuszi is elcsattant közbe. Én még ilyen kis fiatalokat nem láttam turbékolni. Nagyon édesek voltak.

Szóval most leginkább írnék B-nek....nem azt amiről az előbb írtam bár azt is megírnám de vagy leszarná éppen, vagy elbasznám a kedvét nagyon. Érdekel h mi van vele amúgy. Ilyen hosszú idő nem tellt el még anélkül h beszéltünk volna vmilyen formában....hiányzik....

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://mote.blog.hu/api/trackback/id/tr826346439

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása