HTML

mote

Friss topikok

  • erendir: Valahogy én is így érzek mostanában... Fura, hogy amikor társaságban vagyok, meg jópofizni kéne a ... (2013.12.27. 02:12)
  • mote: Szia! Köszi.:) Hát ez kicsit bonyolultabb dolog...meglássuk mit hoz a sors. :) (2013.10.21. 22:39)
  • essence032: Hát, pedig nekem a Lidlből van darált mandulám. :P :D Karácsony előtt meg után jó sokáig... (2012.03.15. 01:04)
  • domino007: boldog blogszülinapot :) (2012.02.10. 20:27)
  • mote: :D reméljük (2011.01.05. 19:54)

Címkék

2012.12.28. 21:24 Dylan77

Hm, mostanában nem visz rá a lélek, hogy írkáljak. Meg el is felejtem.

Változás nem igazán van,. Túl vagyunk egy "világ végén "meg egy karácsonyozáson, és most itt az ideje annak, hogy lebetegedjek úgy tűnik. Szóval megismételen az egy évvel ezelőtti napokat. Itthonról fogom 'várni' a naaaagy visszazsámlálást, ágyban fekve, nassolva, és filmeket nézve. Most így visszagondolva nem is volt olyan rossz a betegséget leszámítva. Bár egyik helyen nagyon megjelentem volna. És rossz is volt utólag hogy én nem voltam akkor ott a haverokkal. De most úgy néz ki nem találnak normális helyet, ahol lehetne ünnepelni velük. ( bár két hete már buliztam velük és akkor kicsit sok lett belőlük.  Persze szeretem őket, csak...sok volt..  ) Párom meg ugyanoda akar menni megint, és onnan hajnali 4-5 fele akarnak hazavergődni és én adig nem szoktam bírni a strapát mostanában. Főleg nem télen. Úgyhogy lehet, h megint az itthon fetrengés lesz a legjobb nekem a melegbe, pihengélve, békességben.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://mote.blog.hu/api/trackback/id/tr236346457

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása