HTML

mote

Friss topikok

  • erendir: Valahogy én is így érzek mostanában... Fura, hogy amikor társaságban vagyok, meg jópofizni kéne a ... (2013.12.27. 02:12)
  • mote: Szia! Köszi.:) Hát ez kicsit bonyolultabb dolog...meglássuk mit hoz a sors. :) (2013.10.21. 22:39)
  • essence032: Hát, pedig nekem a Lidlből van darált mandulám. :P :D Karácsony előtt meg után jó sokáig... (2012.03.15. 01:04)
  • domino007: boldog blogszülinapot :) (2012.02.10. 20:27)
  • mote: :D reméljük (2011.01.05. 19:54)

Címkék

2012.10.25. 16:57 Dylan77

Totál idegbeteg vagyok szóval muszáj kiírnom magamból hogy mi a helyzet.

Kezdjük azzal hogy rühellem a hideget és ha fáznom kell már attól ideges leszek és feszült.Ez komolyan így van. Attól meg méginkább hogy rétegesen kell öltözködni, amiben meg sem tudok mozdulni, és az egészben a legnehezebb és idegölőbb amikor csinosan- minél nőiesebben kell kinézni ezáltal. Tipegjél a magassarkúdban a hajszál vékony elegáns kabátodban harisnyában miniszoknyában pffffffffffffffffffffffffffffffffff. Persze h lehet másképp is öltözni de én általában a buggyos meleg cuccokra esküszöm amikből sok sem kell és még mozogni is lehet bennük, és nem utolsó sorban nem is fázom bennük. Kimerít a gondokodás hogy mit hogyan varázsoljak magamra vajmi kevés csinos és összeegyeztethető leendő ruhadarabjaimból nőies, változatos, csinos kinézetet.

Ezen kívül az is kimerít agyilag hogy folyton azon agyalok a páromnak mennyire felelek meg most és mennyire nem jut eszébe az a lány akivel 1 hónapig együtt voltak. Ugyanis a csaj eléggé más természet, sokkalta szikrázóbb, vagányabb kiadás mint én vagyok, és ha a páromnak ez kellett akkor ..akkor én mennyire leszek neki megfelelő ezután? Bár lehet h csak túl sok időm van ezen gondolkodni és már ez is az agyamra ment. Mert semmi nem utal arra hogy attól a csajtól bármit is akarna, és csak apróbb elgondokodtató dolgokat művel  ami elgondolkodtatásra készet, persze lehet ez meg sem történne ha lenne munkám amivel foglalkozhatnék.

Amikor éppen a párommal vagyok jól érzem magam de mégis alig várom hogy egyedül lehessek itthon amikor meg anyám nem hagy békén a hülységeivel, és már nagyon brutál szintű idegállapotot tud okozni nálam a legkisebb hülyesége, beszólása, tette. Elég ha megszólal. És nem tudok egyszerűen mit tenni ellene iszonyatosan idegesít.

Na és a legutolsó, de már említettem is azt, hogy munkám még mindig nincs. Akármennyire küzdök, és küldöm az önéletrajzokat, és állok hozzá pozitívan, és hiszem hogy igenis képes vagyok rá, egyszerűen semmi nincs.

Szóval elegem van de nagyóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóón! 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://mote.blog.hu/api/trackback/id/tr76346465

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása